2013年7月9日星期二

Avaya meilleur examen 132-S-712.2, questions et réponses

Pass4Test peut non seulement vous aider à réussir votre rêve, mais encore vous offre le service gratuit pendand un an après vendre en ligne. Q&A offerte par l'équipe de Pass4Test vous assure à passer 100% le test de Certification Avaya 132-S-712.2.


Vous pouvez comparer un peu les Q&As dans les autres sites web que lesquelles de Pass4Test, c'est pas difficile à trouver que la Q&A Avaya 132-S-712.2 est plus complète. Vous pouvez télécharger le démo gratuit à prendre un essai de la qualité de Pass4Test. La raison de la grande couverture des questions et la haute qualité des réponses vient de l'expérience riche et la connaissances professionnelles des experts de Pass4Test. La nouvelle Q&A de Avaya 132-S-712.2 lancée par l'équipe de Pass4Test sont bien populaire par les candidats.


Code d'Examen: 132-S-712.2

Nom d'Examen: Avaya (Specialist: Avaya Proactive Contact Solutions Design Elective Exam)

Questions et réponses: 62 Q&As

Pass4Test est un site d'offrir la bonne Q&A Avaya 132-S-712.2. Le produit offert par Pass4Test peut vous aider à réussir ce test très difficile. Si vous ajoutez le produit au panier, vous allez économiser le temps et l'effort. Le produiti Pass4Test est bien réputé dans l'Idustrie IT.


Dans ce monde d'informatique, l'industrie IT est suivi par de plus en plus de ges. Dans ce domaine demandant beaucoup de techniques, il faut des Certificat à se preuver les techniques professionnelle. Les Certificats IT sont improtant pour un interviewé pendant un entretien. C'est pas facile à passer le test Avaya 132-S-712.2, donc c'est pourquoi beaucoup de professionnels qui choisissent ce Certificat pour se preuver.


132-S-712.2 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/132-S-712.2.html


NO.1 What is Update Time?
A.the time period that begins when the agent greets the customer and ends when the customer hangs up
B.the time period that begins when the customer hangs up and ends when the agent releases the
customer record
C.the time period that begins when the agent releases the customer record and ends when the agent
receives the next call
D.the time period that begins when the customer first tells the agent pertinent information and the agent
records it and ends when the agent releases the record
Answer:B

certification Avaya   132-S-712.2 examen   132-S-712.2   132-S-712.2

NO.2 Which two telemarketing situations would merit greater than a 2:1 line to agent ratio? (Choose two.)
A.using unconfirmed contact data
B.using one of the call blending solutions
C.using unsolicited calling lists (cold calling individuals)
D.calling customers with multiple contact numbers (home, business, etc.)
Answer:A C

certification Avaya   132-S-712.2   132-S-712.2 examen   132-S-712.2

NO.3 You are using the Avaya Solution Designer. What is the correct input on the ACD line on the Predictive
Agent Blend software screen for an Avaya Proactive Contact System using Predictive Agent Blending
with one ACD?
A.leave line blank
B.type in the number 1
C.leave line at the default (0)
D.type in the ACD brand name
Answer:C

Avaya   certification 132-S-712.2   certification 132-S-712.2

NO.4 Your customer runs a collections call center. When an inbound call comes in, your customer wants be
able to keep the customer from being called back on the outbound jobs if payment was received on the
inbound call. Which feature automatically marks records as uncallable on outbound jobs if the agent uses
a code indicating an inbound call resulted in a payment from the customer?
A.Do Not Call
B.Sales Verification
C.Generic Postupdate
D.Realtime Campaign Update
Answer:D

Avaya examen   certification 132-S-712.2   132-S-712.2   132-S-712.2

NO.5 Your customer has difficulty sorting through their current system's reports to give supervisors
information that pertains only to their particular group. Which feature should in Avaya Proactive Contact
meets the customer's need?
A.Shared Lists
B.Unit Work List
C.List Distribution
D.Hierarchy Manager
Answer:D

Avaya examen   certification 132-S-712.2   132-S-712.2 examen   132-S-712.2   certification 132-S-712.2   132-S-712.2 examen

NO.6 The Avaya Proactive Contact access server provides which two functions within the system? (Choose
two.)
A.connects calls to agents
B.manages the internal LAN
C.serves as a dial-in point for access to the digital switch and CPU
D.is the interface that supervisors and agents use on their computers
Answer:B C

Avaya   132-S-712.2   certification 132-S-712.2   certification 132-S-712.2   certification 132-S-712.2

NO.7 Your customer has a group of agents that handle clerical and other duties and who handle calls only
when needed. A supervisor notifies these agents when they need to answer calls because calls are
queueing or being abandoned. However, the response is often too late to be of much help and the result
is many abandoned calls. Which Avaya Proactive Contact feature meets this customer's needs?
A.Virtual Agent
B.Person to Person
C.Intelligent Call Blending
D.Native Voice & Data Transfer
Answer:B

Avaya examen   132-S-712.2   132-S-712.2 examen   certification 132-S-712.2

NO.8 Which feature meets the needs of customers who want to run jobs that play messages to both phones
answered by live customers and phones answered by answering machines?
A.Autowrap
B.Virtual Agent
C.Agent Blending
D.Managed Dialing
Answer:B

certification Avaya   certification 132-S-712.2   certification 132-S-712.2

NO.9 Which tool is new to the Editor Application in the Avaya Proactive Contact Supervisor software?
A.verification of jobs
B.record selection reports
C.messages files and scripts
D.IVR fields in record selections
Answer:C

Avaya examen   132-S-712.2   132-S-712.2   132-S-712.2 examen   certification 132-S-712.2

NO.10 When using the Avaya Solution Designer tool, the License Quantity for Agent Connections should be
equal to the total number of _____.
A.agents in a typical shift
B.simultaneous headset connections
C.inbound lines purchased by the customer
D.outbound lines purchased by the customer
Answer:B

certification Avaya   132-S-712.2 examen   132-S-712.2   132-S-712.2

Est-ce que vous vous souciez encore pour passer le test Avaya 132-S-712.2? Pourquoi pas choisir la formation en Internet dans une société de l'informatique. Un bon choix de l'outil formation peut résoudre le problème de prendre grande quantité de connaissances demandées par le test Avaya 132-S-712.2, et vous permet de préparer mieux avant le test. Les experts de Pass4Test travaillent avec tous efforts à produire une bonne Q&A ciblée au test Avaya 132-S-712.2. La Q&A est un bon choix pour vous. Vous pouvez télécharger le démo grantuit tout d'abord en Internet.


没有评论:

发表评论