Les produits de Pass4Test sont préparés pour le test Certification Avaya 6005-1, y compris les formations et les informations ciblées au test Avaya 6005-1. D'ailleurs, la Q&A de Pass4Test qui est impressionnée par la grande couverture des questions et la haute précision des réponses vous permet à réussir le test avec une haute note.
Vous serez impressionné par le service après vendre de Pass4Test, le service en ligne 24h et la mise à jour après vendre sont gratuit pour vous pendant un an, et aussi vous allez recevoir les informations plus nouvelles à propos de test Certification IT. Vous aurez un résultat imaginaire en coûtant un peu d'argent. D'ailleurs, vous pouvez économier beaucoup de temps et d'efforts avec l'aide de Pass4Test. C'est vraiment un bon marché de choisir le Pass4Test comme le guide de formation.
Dans cette société de plus en plus intense, nous vous proposons à choisir une façon de se former plus efficace : moins de temps et d'argent dépensé. Pass4Test peut vous offrir une bonne solution avec une plus grande space à développer.
Code d'Examen: 6005-1
Nom d'Examen: Avaya (Avaya Communication Server 1000 Implementation Exam)
Questions et réponses: 67 Q&As
Code d'Examen: 132-S-712.2
Nom d'Examen: Avaya (Specialist: Avaya Proactive Contact Solutions Design Elective Exam)
Questions et réponses: 62 Q&As
Vous pouvez télécharger tout d'abord une partie de Q&A Certification Avaya 6005-1 pour tester si Pass4Test est vraiment professionnel. Nous pouvons vous aider à réussir 100% le test Avaya 6005-1. Si malheureusement, vous ratez le test, votre argent sera 100% rendu.
Pass4Test, où vous pouvez trouver les conseils et les documentations de test Certification Avaya 6005-1, est un siteweb remarquable offrant les données à préparer le test IT. Les documentations partiels et les mis en nouveau sont offerts gratuitement dans le site de Pass4Test. D'ailleurs, nos experts profitent de leurs expériences et leurs efforts à lancer sans arrêts les Q&A plus proches au test réel. Vous allez passer votre examen plus facile.
132-S-712.2 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/132-S-712.2.html
NO.1 When using the Avaya Solution Designer tool, the License Quantity for Agent Connections should be
equal to the total number of _____.
A.agents in a typical shift
B.simultaneous headset connections
C.inbound lines purchased by the customer
D.outbound lines purchased by the customer
Answer:B
Avaya examen certification 132-S-712.2 certification 132-S-712.2
NO.2 Your customer has a group of agents that handle clerical and other duties and who handle calls only
when needed. A supervisor notifies these agents when they need to answer calls because calls are
queueing or being abandoned. However, the response is often too late to be of much help and the result
is many abandoned calls. Which Avaya Proactive Contact feature meets this customer's needs?
A.Virtual Agent
B.Person to Person
C.Intelligent Call Blending
D.Native Voice & Data Transfer
Answer:B
Avaya certification 132-S-712.2 certification 132-S-712.2 certification 132-S-712.2 certification 132-S-712.2 132-S-712.2
NO.3 The Avaya Proactive Contact access server provides which two functions within the system? (Choose
two.)
A.connects calls to agents
B.manages the internal LAN
C.serves as a dial-in point for access to the digital switch and CPU
D.is the interface that supervisors and agents use on their computers
Answer:B C
Avaya 132-S-712.2 examen 132-S-712.2 examen 132-S-712.2 132-S-712.2 examen
NO.4 Your customer runs a collections call center. When an inbound call comes in, your customer wants be
able to keep the customer from being called back on the outbound jobs if payment was received on the
inbound call. Which feature automatically marks records as uncallable on outbound jobs if the agent uses
a code indicating an inbound call resulted in a payment from the customer?
A.Do Not Call
B.Sales Verification
C.Generic Postupdate
D.Realtime Campaign Update
Answer:D
certification Avaya certification 132-S-712.2 132-S-712.2 examen 132-S-712.2 examen certification 132-S-712.2 certification 132-S-712.2
NO.5 Which feature meets the needs of customers who want to run jobs that play messages to both phones
answered by live customers and phones answered by answering machines?
A.Autowrap
B.Virtual Agent
C.Agent Blending
D.Managed Dialing
Answer:B
certification Avaya certification 132-S-712.2 132-S-712.2 examen
NO.6 Your customer has difficulty sorting through their current system's reports to give supervisors
information that pertains only to their particular group. Which feature should in Avaya Proactive Contact
meets the customer's need?
A.Shared Lists
B.Unit Work List
C.List Distribution
D.Hierarchy Manager
Answer:D
Avaya 132-S-712.2 132-S-712.2 examen 132-S-712.2 examen
NO.7 Which tool is new to the Editor Application in the Avaya Proactive Contact Supervisor software?
A.verification of jobs
B.record selection reports
C.messages files and scripts
D.IVR fields in record selections
Answer:C
certification Avaya 132-S-712.2 examen 132-S-712.2 examen 132-S-712.2
NO.8 Which two telemarketing situations would merit greater than a 2:1 line to agent ratio? (Choose two.)
A.using unconfirmed contact data
B.using one of the call blending solutions
C.using unsolicited calling lists (cold calling individuals)
D.calling customers with multiple contact numbers (home, business, etc.)
Answer:A C
Avaya examen certification 132-S-712.2 certification 132-S-712.2
没有评论:
发表评论